Als het kan doen we dat. We maken hierbij gebruik van TeamViewer.
Deze module is geoptimaliseerd voor directe ondersteuning op afstand en vereist geen installatie- of beheerdersrechten. Download eenvoudig, dubbelklik en geef het ID dat wordt weergeven aan de ondersteuningsmedewerker door.
TeamViewer Host wordt gebruikt voor 24/7 toegang tot externe computers, waardoor het een ideale oplossing is voor toepassingen zoals bewaking op afstand, serveronderhoud of verbinding maken met een pc of Mac op kantoor of thuis.
De aanschaf van de juiste hard- en software kan een lastige keuze zijn. Wij helpen u graag met het doen van de juiste aankopen zodat u alleen koopt wat u nodig heeft en waar u ook écht van profiteert.
We staan altijd voor u klaar. Om de veelgestelde vragen uit de weg te halen hebben we hieronder een lijst met antwoorden op die vragen gemaakt.
Als het kan doen we dat. We maken hierbij gebruik van TeamViewer.
Ja dat kunnen wij. We bieden verschillende managed oplossingen. Kijk hiervoor bij ‘Managed Services’
Daar is een heel simpel antwoord op: ja.
Bent u een bestaande klant dan vragen wij u gebruik te maken van ons klantportaal. Alle dossiers die u daar instuurt worden bewaard. We zijn ook telefonisch te bereiken op 0317 712 035. En ons algemene e-mailadres is info@optimezers.nl
Ja we hebben een klantportaal waar (support)dossiers en informatie te vinden is. Het klantportaal vindt u op klantportaal.optimezers.nl of druk op de ‘Login’ knop rechtsboven in beeld.
Mocht uw vraag hier niet bij staan, kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen, mailen of een ticket aanmaken in ons klantportaal.