Support

We staan altijd voor u klaar. Om de veelgestelde vragen uit de weg te halen hebben we hieronder een lijst met antwoorden op die vragen gemaakt.

Veelgestelde vragen

Wat zijn jullie openingstijden?

Ons kantoor in Wageningen is geopend op afspraak.
Ons klantportaal is 24/7 bereikbaar: klantportaal.optimezers.nl.
Telefonisch zijn we bereikbaar op werkdagen van 08.00u tot 17.00u op telefoonnummer 0317 712 035.

Leveren jullie remote support?

Als het kan doen we dat. We maken hierbij gebruik van TeamViewer.

Kunnen jullie het volledige ICT-onderhoud en beheer overnemen?

Ja dat kunnen wij. We bieden verschillende managed oplossingen. Kijk hiervoor bij ‘Managed Services’

Leveren jullie 24u support?

Daar is een heel simpel antwoord op: ja.

Hoe kunnen we jullie bereiken?

Bent u een bestaande klant dan vragen wij u gebruik te maken van ons klantportaal. Alle dossiers die u daar instuurt worden bewaard. We zijn ook telefonisch te bereiken op 0317 712 035. En ons algemene e-mailadres is info@optimezers.nl

Mocht uw vraag hier niet bij staan, kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen, mailen of een ticket aanmaken in ons klantportaal.

Support

Voor al uw vragen en uitdagingen