Support

Voor al uw vragen en uitdagingen

Support

We staan altijd voor u klaar. Om de veelgestelde vragen uit de weg te halen hebben we hieronder een lijst met antwoorden op die vragen gemaakt.

Veelgestelde vragen

Hebben jullie een klantportaal?

Ja we hebben een klantportaal waar (support)dossiers en informatie te vinden is. Het klantportaal vindt u op klantportaal.optimezers.nl of druk op de ‘Login’ knop rechtsboven in beeld.

Hoe kunnen we jullie bereiken?

Bent u een bestaande klant dan vragen wij u gebruik te maken van ons klantportaal. Alle dossiers die u daar instuurt worden bewaard. We zijn ook telefonisch te bereiken op 0317 712 035. En ons algemene e-mailadres is info@optimezers.nl

Leveren jullie 24u support?

Daar is een heel simpel antwoord op: ja.

Kunnen jullie het volledige ICT-onderhoud en beheer overnemen?

Ja dat kunnen wij. We bieden verschillende managed oplossingen. Kijk hiervoor bij ‘Managed Services’

Leveren jullie remote support?

Als het kan doen we dat. We maken hierbij gebruik van TeamViewer.

Mocht uw vraag hier niet bij staan, kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen, mailen of een ticket aanmaken in ons klantportaal.